Inicio > Portada > Temas > Seguridade e Saúde Laboral > Rexistro de Coordinadores de Seguridade Laboral > Rexistro de coordinadores e coordinadoras en materia de seguridade e saúde nas obras de construción
É un rexistro público e voluntario, para incentivar a cualificación dos profesionais que actúen como coordinadores e coordinadoras de seguridade e Saúde nas obras de construción así como para promocionar a súa formación na materia.
NORMATIVA
Decreto 153/2008, do 24 de abril, polo que se crea o Rexistro de coordinadores e coordinadoras en materia de seguridade e saúde nas obras de construción (DOG núm. 145 do 29 de xullo de 2008)
Orde do 4 de xullo de 2016 pola que se adapta o modelo de solicitude do Rexistro de coordinadores e coordinadoras en materia de seguridade e saúde nas obras de construción da Comunidade Autónoma de Galicia e se incorpora á sede electrónica da Xunta de Galicia (DOG núm.138 do 21 de xullo de 2016)
AMBITO DE APLICACIÓN
Poderán solicitar voluntariamente a inscrición neste rexistro as persoas que:
PROCEDEMENTO DE INSCRICIÓN NO REXISTRO
Ligazóns relacionadas